• +4 0264 207 226
  • +4 0726 765 564
  • între orele 7.30 - 16.00

Nu aveți nici un produs in coșul de cumpărături

Livrare și plată

Modalitate de livrare și plată

Modalitatea de livrare

Produsul va fi livrat Clientului printr-o firmă de curierat - prin intermediul serviciului de curierat rapid GLS – General Logistics Systems.

Taxe de livrare:

- 25 RON cu TVA 19 %- pentru comenzile cu valoare totală sub 100 RON cu TVA de 19%

- 10 RON cu TVA 19% - pentru comenzile cu valoare totală între 100-200 RON cu TVA de 19%

- livrare gratuită peste comenzile cu valoare totală peste 200 RON cu TVA de 19%

Vă rugăm să țineți cont de faptul că Societatea de curierat rapid livrează coletele conținând produsele Comandate de către D-voastră între orele 09:00 și 16:00, de aceea vă rugăm să ne indicați o adresă de livrare unde puteți fi găsit în acest interval de timp! În cazul în care Clientul nu se află la adresa de livrare în momentul livrării, agentul de curierat rapid lasă o înștiințare la acea adresă. Pe înștiințare va apărea numărul coletului (numarul de AWB) și numărul de telefon al GLS-ului. Clientul are la dispozitie 5 zile lucrătoare pentru a conveni cu Societatea de curierat rapid asupra unei alte zi pentru livrare. Dacă acest lucru nu se realizează, agentul de curierat rapid returnează coletul Societății. Dacă Clientul nu se află la adresa de livrare și agentul de curierat rapid nu poate lăsa nici o înștiințare, acesta va încerca livrarea și în următoarea zi de lucru. Dacă livrarea eșuează și a doua oară, Societatea de curierat rapid returnează coletul Societății.

Societatea de curierat rapid își păstrează dreptul de a majora costul livrării pentru acele zone, localități ce cad în afara ariei sale de livrare, Clientul fiind informat cu privire la acest aspect la momentul confirmării comenzii de către Societate.

Societatea se descarcă de riscurile și responsabilitățile asociate produselor Comandate de către Clienți în momentul predării acestora către Client.  

Societatea va asigura ambalarea corespunzătoare a bunurilor și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare la Client.

Societatea va efectua livrarea produselor doar pe teritoriul României. Dreptul de proprietate asupra produselor va fi transferat Clientului doar în momentul efectuării plății.

Livrarea produselor către Client se va face în decurs de 2-3 zile lucrătoare de la data prin e-mail de către Societate. Pentru produsele ce nu pot fi livrate în acest termen, se acordă un termen suplimentar pentru livrare stabilit de comun acord cu Clientul, care nu va depăși 30 de zile. În situația în care produsele nu pot fi livrate nici în cadrul acestui termen suplimentar, Clientul are dreptul la retragere, renunțând la produsele comandate de la Societate.

Modalități de plată

1. Plata la curier: plata produsului se face după preluarea coletului de către Client. Plata se va face direct către firma de curierat pe bază de chitanță. Societatea atenționează Clienții că în cazul livrării prin curier, acesta nu este autorizat de către Societate să permită Clientului deschiderea coletelor înainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnării de livrare și achitării contravalorii acestora.

2. Plata online folosind cardul bancar: Se poate efectua plata online cu cardul personal în condiții de siguranță deplină prin intermediul unei legături securizate SSL.  Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2). Plata se bazează pe un sistem securizat de procesare a tranzacțiilor online care oferă confidențialitate, siguranță și simplitate în achiziția produselor și serviciilor prin Internet. Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv prin intermediul băncii, magazinul nostru nu solicită și nu stochează niciun fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastră.

Nu este perceput nici un comision suplimentar pentru tranzacții.

Pentru finalizarea corectă a tranzacției, trebuie furnizat codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fața cardului, fără spații), data de expirare și ultimele trei cifre de pe spatele cardului înscriptionate pe banda cu semnătura (în funcție de card, pot lipsi). Indiferent de valuta existentă în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii Clientului.

3. Plata prin ordin de plată: se face doar în baza confirmării de comandă emise de societate, în urma confirmării telefonice a comenzii cu un consultant de vânzări. Reprezentantul societății va trimite o proformă prin mail pentru a se achita contavaloare totală a comenzii în contul de mai jos:

Nume firmă: Mendola Pro SRL Cont lei: RO29 RZBR 0000 0600 0809 4036, deschis la Raiffeisen Bank, sucursala Cluj-Napoca, Cod unic înregistrare: 18560000

Livrarea mărfii se face după confirmarea sumei depuse în cont.

Pentru comenziile Clienților pe siteul www.nobilacasa.ro nu este posibilă plata unui avans pentru produsele comandate.