RETUR ONLINE
- Intra in sectiunea „Contul meu” si apasa butonul „Retur” urmat de „Creaza o noua solicitare”
De aici selecteaza situatia ta:
- Retur - doresti sa returnezi produsul din diverse motive. In functie de metoda de plata aleasa banii vor fi returnati prin acelasi canal.
- Defect - produsul a ajuns deteriorat si doresti inlocuirea acestuia. In acest caz te rugam sa faci o poza defectului si sa NU expediezi cioburile prin curier.
- Alege din lista ta de comenzi pe aceea din care doresti sa returnezi apoi selecteaza produsul/produsele pe care doresti sa le returnezi.
- Pregateste si impacheteaza corespunzator produsul pe care doresti sa il retrurnezi punandu-l intr-o cutie de carton astfel incat acesta sa reziste transportului prin curier. In cazul unui articol „Defect” fotografia este suficienta, nefiind necesara expedierea produsului spart.
- Daca doresti sa vina curierul la o alta adresa decat cea la care a fost livrata comanda, te rugam sa completezi noua adresa in campul ”Adauga comentariu, IBAN si nume beneficiar”.
- Daca curierul nu a venit la timp sau ai intampinat alte probleme, te rugam sa ne scrii un email pe adresa retur@nobilacasa.ro
- In cazul in care doresti sa trimiti returul prin alta firma de curierat, costurile de transport vor fi suportate de catre tine.
- Dupa ce coletul ajunge la departamentul de retur iar returul este acceptat, se vor rambursa toate sumele pe care le-ai platit, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care ne-ai informat de decizia de retragere din contract; Societatea poate amana ramburasarea pana la data receptionarii bunurilor sau pana la data primirii unei dovezi ca acestea au fost trimise, luandu-se in considerare data cea mai apropiata.
- In cazul in care ai efectuat o comanda fara cont te rugam sa completezi formularul de mai jos: