Politica de retur

 

RETUR ONLINE

  1. Intra in sectiunea „Contul meu” si apasa butonul „Retur” urmat de „Creaza o noua solicitare”

De aici selecteaza situatia ta:

  • Retur - doresti sa returnezi produsul din diverse motive. In functie de metoda de plata aleasa banii vor fi returnati prin acelasi canal.
  • Defect - produsul a ajuns deteriorat si doresti inlocuirea acestuia. In acest caz te rugam sa faci o poza defectului si sa NU expediezi cioburile prin curier.
  1. Alege din lista ta de comenzi pe aceea din care doresti sa returnezi apoi selecteaza produsul/produsele pe care doresti sa le returnezi.
  2. Pregateste si impacheteaza corespunzator produsul pe care doresti sa il retrurnezi punandu-l intr-o cutie de carton astfel incat acesta sa reziste transportului prin curier. In cazul unui articol „Defect” fotografia este suficienta, nefiind necesara expedierea produsului spart.
  3. Daca doresti sa vina curierul la o alta adresa decat cea la care a fost livrata comanda, te rugam sa completezi noua adresa in campul ”Adauga comentariu, IBAN si nume beneficiar”.
  4. Daca curierul nu a venit la timp sau ai intampinat alte probleme, te rugam sa ne scrii un email pe adresa retur@nobilacasa.ro
  5. In cazul in care doresti sa trimiti returul prin alta firma de curierat, costurile de transport vor fi suportate de catre tine.
  6. Dupa ce coletul ajunge la departamentul de retur iar returul este acceptat, se vor rambursa toate sumele pe care le-ai platit, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care ne-ai informat de decizia de retragere din contract; Societatea poate amana ramburasarea pana la data receptionarii bunurilor sau pana la data primirii unei dovezi ca acestea au fost trimise, luandu-se in considerare data cea mai apropiata.
  7. In cazul in care ai efectuat o comanda fara cont te rugam sa completezi formularul de mai jos:

In cazul in care te-ai razgandit cu privire la returnarea produsului/lor in sectiunea „Retur” sub fiecare solicitare de retur exista optiunea „Anuleaza cererea RMA”. Aceasta optiune este activata pana cand produsele sunt ridicate de curier.

 

RETUR IN MAGAZINELE FIZICE

  • Mergi in cel mai apropiat magazin fizic Nobila Casa in termen de 14 zile de la achizitia online, cu articolele pe care doresti sa le returnezi si factura aferenta.

 

IMPORTANT

  1. Exista posibilitate de retur fara obligatia de a preciza vreun motiv timp de 14 zile de la data primirii  comenzii prin curier.
  2. Pentru situatia produselor neconforme se aplica cele prevazute la ”Termeni si conditii – Raspunderea societatii”.
  3. Firmele de curierat cu care se accepta returul gratuit sunt DPD, GLS si SameDay. Pentru a beneficia de transportul gratuit este necesar ca returul sa fie solicitat exclusiv prin sistemul nostru.
  4. Daca utilizezi aceeasi cutie in care ati primit comanda, te rugam sa indepartezi eticheta curierului anterior.
  5. In cazul returnarii mai multor produse, te rugam sa pregatesti un singur colet.
  6. Nu se accepta retururi expediate prin Posta Romana, deoarece acesta nu livreaza la adresa finala.
  7. Nu se accepta retururi trimise ramburs.Te rugam sa astepti curierul cu care oferim Retur gratuit.
  8. In functie de metoda de plata aleasa banii vor fi returnati prin acelasi canal.
  • Daca comanda a fost platita ramburs sau prin transfer bancar, returul banilor se va efectua in contul bancar mentionat in campul ”Adauga comentariu, IBAN si nume beneficiar”.
  • Pentru comenzile achitate cu cardul prin PlatiOnline.ro, restituirea banilor se va efectua prin intermediul aceluiasi canal si in contul de pe care a fost receptionata plata.

 

Conform OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorului in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii acestea sunt cazurile in care se poate refuza returul:

  • este fara vreun motiv justificat si a fost realizat dupa expirarea termenului de 14 de zile;
  • produsele au fost confectionate dupa specificatiile furnizate de Client sau sunt personalizate in mod clar;
  • produsele au fost folosite si uzate;
  • produsele ajung sparte.
Cosul meu

Aboneaza-te la Newsletter!

Fii primul care afla de reducerile si noutatile Nobila Casa!

cookies

Pentru a optimiza experienta ta de shopping Nobilacasa.ro foloseste Cookies si tehnologii similare.

Navigand in continuare, esti de acord cu Politica de Cookies si cu plasarea acestora, cu scopul de a va oferi o experienta imbunatatita.