Politica de retur

Politica de retur 30 zile

 

Informatii generale

  1. Intra in sectiunea „Contul meu” si apasa butonul „Retur” urmat de „Creaza o noua solicitare”

De aici selecteaza situatia ta:

  • Retur – pur si simplu doresti sa returnezi produsul. In functie de metoda de plata aleasa banii vor fi returnati prin acelasi canal.
  • „Defect” - produsul a ajuns deteriorirat si doresti inlocuirea acestuia. In acest caz te rugam sa faci o poza defectului, si sa NU expediezi cioburile prin curier.
  1. Alege din lista ta de comenzi pe care doresti sa o returnezi apoi selecteaza produsul/produsele pe care doresti sa le returnezi.
  2. Pregateste si impacheteaza corespunzator produsul pe care doresti sa il retrurnezi punandu-l intr-o cutie de carton astfel incat acesta sa reziste transporului prin curier. In cazul unui articol „Defect” fotografia este suficienta, nefiind necesara experierea produsului spart.
  3. Daca doresti sa vina curierul la o alta adresa decat cea la care a fost livrata comanda, te rugam sa completezi in campul ”Adauga comentariu, IBAN si nume beneficiar” si noua adresa.
  4. Daca curierul nu a venit la timp sau ai intampinat probleme cu acesta, te rugam sa ne scri un email pe adresa retur@nobilacasa.ro
  5. In cazul in care doresti sa trimiti returul prin alta firma de curierat, costuri de transport vor fi suportate de catre tine.
  6. Dupa ce coletul ajunge la departamentul de retur iar returul este acceptat, in decurs de 7 zile lucratoare se returneaza banii.

Intreaga producedura de returnare produs/bani dureaza aproximativ 14 zile calendaristice de la ridicarea returului de catre curier.

  1. In cazul in care ai efectuat o comanda fara cont te rugam sa trimiti datele tale de contact insotite de numarul comenzii si articolul/le pe care doresti sa le returnezi la adresa de email retur@nobilacasa.ro

Important

  1. Exista posibilitate de retur timp de 30 de zile de la data expedierii comenzii prin curier.
  2. Firmele de curierat cu care se accepta returul gratuit sunt DPD, GLS si SameDay. Pentru a beneficia de transportul gratuit este necesar ca returul sa fie solicitat exclusiv prin sistemul nostru.
  3. Daca utilizezi aceeasi cutie in care ati primit comanda, te rugam sa indepartezi eticheta curierului anterior.
  4. In cazul returnarii mai multor produse, te rugam sa pregatesti un singur colet.
  5. Nu se accepta retururi expediate prin Posta Romana, deoarece acesta nu livreaza la adresa finala.
  6. Nu se accepta retururi trimise ramburs.Te rugam sa astepti curierul cu care oferim Retur gratuit.
  7. In functie de metoda de plata aleasa banii vor fi returnati prin acelasi canal.
  • Daca comanda a fost platita ramburs sau prin transfer bancar, returul banilor se va efectua in contul bancar mentionat in campul ”Adauga comentariu, IBAN si nume beneficiar”.
  • Pentru comenzile achitate cu cardul prin PlatiOnline.ro, restituirea banilor se va efectua prin intermediul aceluiasi canal si in contul de pe care a fost receptionata plata.

 

Conform OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorului in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii acestea sunt cazurile in care se poate refuza returul:

Returul poate fi refuzat in urmatoarele situatii:

  • in care acesta a fost realizat dupa expirarea termenului de 30 de zile;
  • in cazul in care produsele au fost folosite;
  • in cazul in care produsele ajung sparte.

In cazul in care te-ai razgandit cu privire la returnarea produsului/lor in sectiunea „Retur” sub fiecare solicitare de retur exista optiunea „Anuleaza cererea RMA”.

Aceasta optiune este activat pana cand produsele sunt ridicate de curier.

 

Iti multumim ca esti client Nobila Casa!

Cosul meu
cookies

Pentru a optimiza experienta ta de shopping Nobilacasa.ro foloseste Cookies si tehnologii similare.

Navigand in continuare, esti de acord cu Politica de Cookies si cu plasarea acestora, cu scopul de a va oferi o experienta imbunatatita.