RETUR ONLINE
- Intra in sectiunea „Contul meu” si apasa butonul „Retur” urmat de „Creaza o noua solicitare”
De aici selecteaza situatia ta:
- Retur - doresti sa returnezi produsul din diverse motive. In functie de metoda de plata aleasa banii vor fi returnati prin acelasi canal.
- Defect - produsul a ajuns deteriorirat si doresti inlocuirea acestuia. In acest caz te rugam sa faci o poza defectului, si sa NU expediezi cioburile prin curier.
- Alege din lista ta de comenzi ce pe care doresti sa o returnezi apoi selecteaza produsul/produsele pe care doresti sa le returnezi.
- Pregateste si impacheteaza corespunzator produsul pe care doresti sa il retrurnezi punandu-l intr-o cutie de carton astfel incat acesta sa reziste transporului prin curier. In cazul unui articol „Defect” fotografia este suficienta, nefiind necesara experierea produsului spart.
- Daca doresti sa vina curierul la o alta adresa decat cea la care a fost livrata comanda, te rugam sa completezi in campul ”Adauga comentariu, IBAN si nume beneficiar” noua adresa.
- Daca curierul nu a venit la timp sau ai intampinat alte probleme, te rugam sa ne scrii un email pe adresa retur@nobilacasa.ro
- In cazul in care doresti sa trimiti returul prin alta firma de curierat, costuri de transport vor fi suportate de catre tine.
- Dupa ce coletul ajunge la departamentul de retur iar returul este acceptat, in decurs de 14 zile lucratoare se returneaza banii. Intreaga producedura de returnare produse/bani dureaza aproximativ 14 zile calendaristice de la ridicarea returului de catre curier.
- In cazul in care ai efectuat o comanda fara cont te rugam sa completezi formularul de mai jos: