RETUR ONLINE
- Intra in sectiunea „Contul meu” si apasa butonul „Retur” urmat de „Creaza o noua solicitare”
De aici selecteaza situatia ta:
- Retur - doresti sa returnezi produsul din diverse motive. In functie de metoda de plata aleasa banii vor fi returnati prin acelasi canal.
- Defect - produsul a ajuns deteriorat si doresti inlocuirea acestuia. In acest caz te rugam sa faci o poza defectului si sa NU expediezi cioburile prin curier.
- Alege din lista ta de comenzi pe aceea din care doresti sa returnezi apoi selecteaza produsul/produsele pe care doresti sa le returnezi.
- Pregateste si impacheteaza corespunzator produsul pe care doresti sa il retrurnezi punandu-l intr-o cutie de carton astfel incat acesta sa reziste transportului prin curier. In cazul unui articol „Defect” fotografia este suficienta, nefiind necesara expedierea produsului spart.
- Daca doresti sa vina curierul la o alta adresa decat cea la care a fost livrata comanda, te rugam sa completezi noua adresa in campul ”Adauga comentariu, IBAN si nume beneficiar”.
- Daca curierul nu a venit la timp sau ai intampinat alte probleme, te rugam sa ne scrii un email pe adresa retur@nobilacasa.ro
- In cazul in care doresti sa trimiti returul prin alta firma de curierat, costurile de transport vor fi suportate de catre tine.
- Dupa ce coletul ajunge la departamentul de retur iar returul este acceptat, vom incepe rambursarea nu mai tarziu de 14 zile de la data la care ne-ai informat de decizia de retragere din contract:
- In cazul in care valoarea comenzii initiale a depasit 200 lei (cu TVA), ceea ce a permis acordarea transportului gratuit, la returnarea partiala sau totala a comenzii, ti se va restitui intreaga suma a comenzii.
- In situatia in care valoarea comenzii initiale nu a depasit pragul pentru livrare gratuita, si optezi pentru retur integral, ti se vor restitui valoarea produselor comandate si va fi retinuta taxa de transport.
Societatea poate amana ramburasarea pana la data receptionarii bunurilor sau pana la data primirii unei dovezi ca acestea au fost trimise, luandu-se in considerare data cea mai apropiata.
- In cazul in care ai efectuat o comanda fara cont te rugam sa completezi formularul de mai jos: