Termeni si conditii

La autentificare si prin folosirea acestui website, numit in continuare Site vei accepta termenii si conditiile de mai jos, motiv pentru care te rugam sa le citesti cu atentie!

Date de identificare Societate:

MENDOLA PRO S.R.L. este o societate juridica, legal constituita conform prevederilor legale romane, cu sediul social in Sat Vlaha, Comuna Savadisla, nr. 22, jud. Cluj, cod postal 407513, Tel: 0739 840 159.

Inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Cluj sub nr. J12/1215/2006, avand Codul Unic de Inregistrare: 18560000, atribut fiscal RO, cont bancar RO29 RZBR 0000 0600 0809 4036, deschis la Banca Raiffeisen, suc. Cluj – Napoca, Tel: 0739 840 159, adresa de posta electronica: vanzari@nobilacasa.ro, numit în continuare Societatea.

Definitii:

Utilizator/Client: reprezinta persoana care acceseaza Site-ul www.nobilacasa.ro, in scopuri private sau profesionale si/sau care a acceptat Conditiile de Utilizare ale prezentului Site, indeplinind in acest sens toate cerintele procesului de inregistrare, initiand si finalizand o comanda.

Utilizare abuziva: reprezinta utilizarea Site-ului intr-un mod contrar practicii in domeniu, a reglementarilor si ale legislatiei in vigoare sau in orice alt mod care poate produce prejudicii Societatii si/sau marcii Nobila Casa, marca inregistrata a MENDOLA PRO S.R.L.

Comanda: reprezinta un document electronic, generat ca urmare a accesarii Site-ului de catre Client, ce intervine ca formă de comunicare între Societate și Client, prin selectarea de produse de catre Client din cadrul celor comercializate de catre Societate.

Conditii de utilizare

Utilizatorii/Clientii acestui Site sunt rugati sa citeasca cu atentie termenii si conditiile de utilizare expuse mai jos. Prezentul “Termeni si conditii” sunt prevederi minimale aplicabile, utilizarea Site-ului supunandu-se de drept prevederilor generale ale legislatiei in vigoare.

Termenii si conditiile de utilizare pot fi modificate oricand prin actualizarea prezentului Site, aceste modificari devenind obligatorii cu efect imediat pentru toti Utilizatorii/Clientii.

Prin accesarea Site-ului Utilizatorii/Clientii consimt sa respecte termenii si conditiile prezentate in continuare precum si legislatia aplicabila.

Derularea operatunilor de vanzare prin Site

Comanda/confirmarea comenzii

Prin lansarea unei Comenzi pe Site, Clientul este de acord cu forma de comunicare prin mail, prin care Societatea isi deruleaza operatiunile pe Site.

Daca Societatea confirma executarea unei Comenzi, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor Comenzii. Primirea si inregistrarea Comenzii de catre Societate in prima etapa se face prin e-mail. Comanda se considera finalizata atunci cand exista o confirmare electronica prin e-mail, care include numarul comenzii, datele de livrare, numarul facturii, valoarea totala a comenzii si numarul coletului expediat (numar AWB).

Societatea nu considera in nici un moment o Comanda neconfirmata ca avand valoarea unei comenzi confirmate. Asadar, obligatia de livrare a Societati se naste odata cu confirmarea electronica prin e-mail trimisa catre Client, care contine informatiile comenzii finalizate, numarul comenzii, datele de livrare, numarul facturii, valoarea totala a comenzii si numarul coletului expediat.

Etapele realizării unei comenzi pe Site sunt distinct prezentate in cadrul link-ului “Cum comand”

Prezentele termeni si conditii generale de vanzare vor sta la baza relatiei intre Societate si Client.

Obiectul Comenzii il constituie produsul/produsele Societatii cu privire la care Clientul si-a exprimat optiunea de a le cumpara, prin generarea unei Comenzi pe Site, confirmata de catre Societate. Produsul/produsele are/au caracteristicile mentionate de catre Societate pe Site.

Societatea precizează  că descrierile, fotografiile, graficele, videoclipurile, vizualizările și alte materiale care prezintă produsele plasate în magazin sunt folosite doar pentru a prezenta modelele specifice produselor indicate în acestea și pot diferenția în funcție de setările individuale ale dispozitivului utilizatorului.

Promotiile/ofertele prezentate pe Site sunt valabile in limita stocului disponibil.

Pretul

Pretul produsului/produselor este acela mentionat pe Site. Pretul poate fi modificat de catre Societate, in orice moment, fara preaviz. Modificarea pretului nu se aplica acelor produse, ce au fost comandate de catre Client la un anume pret si care au fost confirmate de catre Societate la acelasi pret.

Pentru a fi aplicabil pretul produsului trebuie sa fie sincer si serios. Astfel, Societatea atentioneaza asupra faptului ca exista cazuri cand, ca urmare a unor disfunctionalitati ale Site-ului sau erori, pretul afisat pe Site poate sa nu fie cel real. In aceste cazuri, Societatea va informa Clientul asupra pretului corect, Clientul avand posibilitatea in acest caz, fie sa-si mentina comanda, fie sa renunte la acesta, infomand Societatea in acest sens. 

Pretul include TVA-ul de 19%.

La pretul initial al produsului se adauga costul livrării - cost suportat de catre Client - rezultand astfel pretul final al comenzii Clientului, care va fi comunicat acestuia înainte de finalizarea procesului de comandare.

Metode de livrare si plata

Livrarea

Produsul va fi livrat Clientului printr-o firma de curierat - prin intermediul serviciului de curierat.

Te rugam sa tii cont de faptul ca Societatea de curierat rapid livreaza coletele continand produsele Comandate de catre tine intre orele 09:00 si 16:00, de aceea te rugam sa ne indici o adresa de livrare valida, unde te poate gasi curierul in acest interval de timp! In cazul in care Clientul nu se afla la adresa de livrare in momentul livrarii, agentul de curierat rapid lasa o instiintare la acea adresa. Pe instiintare va aparea numarul coletului si numarul de telefon al curierului. Clientul are la dispozitie 5 zile lucratoare pentru a conveni cu Societatea de curierat rapid asupra unei alte zi pentru livrare. Daca acest lucru nu se realizeaza, agentul de curierat rapid returneaza coletul Societatii. Daca Clientul nu se afla la adresa de livrare si agentul de curierat rapid nu poate lasa nici o instiintare, acesta va incerca livrarea si in urmatoarea zi lucratoare. Daca livrarea esueaza si a doua oara, Societatea de curierat rapid returneaza coletul Societatii.

Societatea de curierat rapid isi pastreaza dreptul de a majora costul livrarii pentru acele zone, localitati ce sunt in afara ariei sale de livrare, Clientul fiind informat cu privire la acest aspect anterior finalizării procesului de comandare.

Livrarea produselor catre Client se va face in decurs de 2-3 zile lucratoare de la data confirmarii in format electronic de către Societate. Pentru produsele ce nu pot fi livrate in acest termen, se acorda un termen suplimentar pentru livrare stabilit de comun acord cu Clientul, care nu va depasi 30 de zile. In situatia In care produsele nu pot fi livrate nici in cadrul acestui termen suplimentar, Clientul are dreptul la rezolutiunea sau rezilierea contractului.

În cazul rezilierii sau rezoluțiunii contractului, vânzătorul va rambursa toate sumele plătite de cumpărător, în decurs de cel mult 7 zile de la data la care acesta din urmă i-a comunicat decizia de terminare a contractului; în plus, Cumpărătorul poate recurge la alte căi de atac prevăzute de legislația în vigoare.

Societatea isi rezerva dreptul de a modifica sau schimba prevederile cu privire la metodele de livrare a produselor, respectiv cu privire la cuantumul taxelor de livrare, in mod unilateral, dar nu inainte de a anunta clientii cu privire la acest aspect, cu minim 2 zile inainte de intrarea in vigoare a oricarei modificari in acest sens prin afisarea pe site a noilor preturi/modalitati de livrare.

Modalitatea de plata

Plata la curier: plata produsului se face dupa preluarea coletului de catre Client. Plata se va face direct catre firma de curierat pe baza de chitanta. Societatea atentionează Clientii ca in cazul livrarii prin curier, acesta nu este autorizat de catre Societate sa permita Clientului deschiderea coletelor inainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnarii de livrare si achitarii contravalorii acestora.

Plata online folosind cardul bancar: Se poate efectua plata online cu cardul personal in conditii de siguranta deplina prin intermediul unei legaturi securizate SSL.  Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).

Nu este perceput nici un comision suplimentar pentru tranzactii.

Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie furnizat codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura (in functie de card, pot lipsi). Indiferent de valuta existenta in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb valutar al bancii Clientului.

Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv prin intermediul băncii, magazinul nostru nu solicită și nu stochează niciun fel de detalii referitoare la cardul Cumpărătorului.

Plata online prin card cadou SODEXO sau UP ROMANIA: Nobila Casa lucreaza exclusiv cu Sodexo si Up Romania, iar plata online pe baza acestor carduri se va face in conditii de siguranta deplina prin intermediul unei legaturi securizate SSL. Plata se bazeaza pe un sistem securizat de procesare a tranzactiilor online care ofera confidentialitate, siguranta si simplitate în achizitia produselor si serviciilor prin Internet. Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie furnizate toate datele necesare aferente cardului cadou (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatiu intre ele), data de expirare si ultimele trei cifre de securitate de pe spatele cardului.

Magazinul nostru nu solicită și nu stochează niciun fel de detalii referitoare la cardul cadou al Cumpărătorului.

Plata prin ordin de plata: se face doar pe baza confirmarii de comanda emise de societate, in urma confirmarii telefonice a comenzii de catre un consultant de vanzari. Reprezentantul societatii va trimite o proforma prin e-mail pentru a se achita contavaloarea totala a comenzii in contul de mai jos:

Nume firma: Mendola Pro SRL Cont lei: RO29 RZBR 0000 0600 0809 4036, deschis la Raiffeisen Bank, sucursala Cluj-Napoca, Cod unic inregistrare: 18560000

Livrarea marfii se face dupa încasarea prețului.

Pentru comenziile Clientilor pe siteul www.nobilacasa.ro nu este posibila plata in transe a prețului produselor comandate.

Dreptul de retragere/Politica de returnare

Conform Ordonantei de urgenta nr. 34/2014, Clientul are dreptul sa se retraga de la cumpararea/pastrarea produsului comandat, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile. Perioada de retragere expira dupa 14 zile incepand de la ziua la care Clientul sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de catre Client, intra in posesia fizica a produselor comandate. In cazul unei comenzi privind produse multiple comandate de Client printr-o singura comanda si livrate separate, perioada de retragere expira după 14 zile incepand de la ziua la care Clientul sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de catre Client, intra in posesia fizica a ultimului produs.

In cazul unei comenzi privind livrarea unui produs constand din mai multe loturi sau parti, perioada de retragere expira dupa 14 zile incepand de la ziua la care Clientul sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de catre Client, intra in posesia fizica a ultimului lot sau a ultimei piese.

In cazul unei comenzi pentru livrarea periodica de produse pe o perioada de timp determinate, perioada de retragere expira după 14 zile incepand de la ziua la care Clientul sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de catre Client, intra în posesia fizica a primului produs.

Pentru a se respecta termenul limita de retragere este suficient sa se trimita comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere.

Clientul trebuie sa informeze Societatea cu privire la decizia sa de a retrage de la cumpararea/pastrarea produsului, utilizând fie o declaratie neechivoca, trimisa prin posta sau e-mail, fie completand urmatorul model de formular de retragere:

    - Catre (se completează numele, adresa postala si dacă este cazul, numarul de telefon si adresa de email a Societatii):

    - Va informez/Va informam prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastra din cumpararea următoarelor produse/ prestarea urmatoarelor servicii:

    - Comandat/te la data de/ primita/te la data de

    - Numele Clientului (Clientilor)

    - Adresa Clientului (Clientilor)

    - Semnatura Clientului (Clientilor) (doar in cazul in care acest formular este notificat pe hartie)

    - Data (data completarii)

Declaratia neechivoca/formularul de retragere se trimite la următoarea adresa: S.C. MENDOLA PRO S.R.L. punct de lucru sat. Vlaha, com. Savadisla, jud. Cluj, nr. 22, cod postal 407513, Tel: 0739 840 159 sau la adresa de posta electronica: vanzari@nobilacasa.ro.

Societatea va transmite fara intarziere, prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere.

In cazul retragerii, Societatea va rambursa suma primita de la Client, cu exceptia costului de livrare si a costurilor suplimentare determinate de faptul ca s-a ales o alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare oferit de catre Societate. Rambursarea se va realiza in termen de 14 zile de la data la care Societatea este informata cu privire la decizia Clientului de a se retrage din contract. Societatea poate amana rambursarea pana la data la care primeste inapoi produsele.

Societatea va efectua aceasta rambursare prin cont bancar utilizand aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care Clientul si-a exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare. In orice caz, Clientului nu i se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.

Produsele in legatura cu care s-a invocat dreptul de retragere, vor fi expediate de catre Client fara intarzieri nejustificate si in decurs de maximum 14 zile de la data la care s-a comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile.

In cazul in care valoarea comenzii initiale a clientului a depasit 200 lei (cu TVA), ceea ce a permis acordarea transportului gratuit, la returnarea partiala sau totala a comenzii, clientului i se va restitui intreaga suma a comenzii. In situatia in care valoarea comenzii initiale nu a depasit pragul pentru livrare gratuita, iar clientul returneaza intreaga comanda, taxa de transport va fi retinuta, iar clientului i se va restitui doar valoarea produselor comandate. Clientul este responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea, calitatilor si functionarii produselor.

Depunerea si solutionarea reclamatiilor

Clientul poate sa depuna reclamatiile sale legate de serviciile sau produsele oferite de Societate atat prin scris cat si prin telefon. Reclamatiile se pot depune la adresa poștala: MENDOLA PRO S.R.L. punct de lucru 407513 sat. Vlaha, com. Savadisla, jud. Cluj, nr.22, sau la adresa  postala electronica: vanzari@nobilacasa.ro sau prin contactarea telefonica la numarul: 0739 840 159

Societatea va raspunde Clientului in termen de 5 zile lucratoare de la primirea reclamatiilor si va face tot posibilul pentru solutionarea problemei Clientului. 

Termene de livrare

Societatea, in cazul in care nu poate executa comanda motivat datorita faptului ca produsul nu este/nu mai este disponibil, va informa Clientul despre aceasta indisponibilitate. Clientul poate solicita livrarea comenzii cu produsele confirmate de catre Societate fara cresterea taxei  initiale de transport, poate inlocui produsul comandat cu un alt produs sau poate anula comanda.

In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare, Societatea va anunta Clientul cu privire la termenul estimat de finalizare a livrarii.

In cazul in care Societatea primeste informatii eronate legate de livrarea produselor, Societatea poate refuza onorarea livrarii, fara ca acest lucru sa se considere încalcare a obligatiilor sale, sau poate stabili un nou termen de onorare a Comenzii.

Politica de confidentialitate

Mendola Pro S.R.L. se angajeaza sa ia toate masurile rezonabile pe care le are la dispozitie pentru a pastra confidentialitatea datelor personale puse la dispozitie de Clienti in baza prezentelor Termeni si conditii. Pentru mai multe informatii va rugam sa accesati urmatorul link.

Pentru a oferi clientilor servicii mai profesionale si pentru a asigura o experienta online cat mai placuta, clientul prin acceptarea Termeniilor si conditiilor este de acord si cu Politica noastra de Confidentialitate care paote fi parcurs prin accesarea urmatorului link.

Raspunderea Societatii

Societatea nu poate fi facuta raspunzatoare pentru nici o pierdere suferita de catre Client in situatia in care aceasta respecta prevederile prezentei termeni si conditii. Societatea nu poate fi trasa la raspundere pentru prejudiciile create ca urmare a nefunctionarii Site-ului precum si pentru cele rezultând din imposibilitatea accesarii anumitor link-uri de pe Site.

Societatea nu este responsabila pentru daunele directe si/sau indirecte de orice fel pe care Clientul sau oricare terta parte o poate suferi in baza prezentei termeni si conditii pentru situatia in care isi indeplineste toate obligatiile rezultate din acesta. Societatea nu poate fi trasa la raspundere pentru daune directe si/sau indirecte care rezulta din utilizarea necorespunzatoare a produselor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora dupa livrare.

Societatea respecta in relatia sa cu Clientul prevederile Legii OUG nr. 140 din 2021, ale OUG nr. 34 din 2014, ale OG 21/1992 republicată și ale tuturor actelor normative aplicabile aflate în vigoare.

Reclamatiile privind deficiențele defectele produsului/produselor achizitionate pot fi facute la urmatoarea adresa de e-mail vanzari@nobilacasa.ro si se solutioneaza in termen de 5 zile.

Reclamația trebuie să includă:

- desemnarea cumpărătorului și datele de contact ale cumpărătorului (adresa sau adresa de e-mail);

-  desemnarea produsului la care se referă reclamația;

-  informații cu privire la subiectul reclamației, inclusiv tipul de defect sau de neconformitate a produsului cu contractul de vânzare;

- informații privind solicitarea de a aduce produsul în conformitate cu contractul (reparație sau înlocuire) sau o declarație privind reducerea prețului sau retragerea din contractul de vânzare.

În caz de neconformitate a produselor, cumpărătorul are dreptul de a beneficia de aducerea în conformitate a bunurilor, de a beneficia de o reducere proporțională a prețului sau de obține încetarea contractului în condițiile prevăzute mai jos.

Dacă aducerea produsului în conformitate cu contractul de vânzare în modul ales de cumpărător este imposibilă sau ar necesita costuri excesive pentru vânzător, vânzătorul poate:

- înlocui produsul atunci când cumpărătorul a cerut o reparație sau

- repara produsul atunci când cumpărătorul care este consumator a solicitat o înlocuire.

Dacă repararea și înlocuirea produsului sunt imposibile sau ar necesita costuri excesive pentru vânzător, vânzătorul poate refuza aducerea produsului în conformitate cu contractul de vânzare. În situația indicată în teza anterioară, cumpărătorul poate depune vânzătorului o declarație de reducere a prețului sau de retragere din contract.

Vânzătorul va repara sau va înlocui produsul într-un termen rezonabil din momentul în care a fost informat de către cumpărător despre lipsa de conformitate a produsului cu contractul care nu poate depăși 15 zile, fără costuri pentru cumpărător și fără inconveniente nejustificate pentru acesta, ținând cont de specificul produsului și de scopul în care cumpărătorul l-a achiziționat. Costurile de reparare sau înlocuire a produsului vor fi suportate de vânzător.

Vânzătorul colectează produsul de la cumpărătorul care este consumator pe cheltuiala sa.

În cazul neconformității produsului cu contractul, cumpărătorul poate depune o declarație de reducere a prețului sau de retragere din contract atunci când:

- Vânzătorul a refuzat să aducă produsul în conformitate cu contractul;

- Vânzătorul nu a adus produsul în conformitate cu contractul conform celor de mai sus;

-  neconformitatea produsului cu contractul continuă, chiar dacă vânzătorul a încercat să aducă produsul în conformitate cu contractul;

- lipsa de conformitate a produsului cu contractul este suficient de semnificativă pentru a justifica o reducere de preț sau o rambursare ca urmare a retragerii din contract fără utilizarea prealabilă a măsurilor de protecție specificate mai sus;

- din declarația vânzătorului sau din circumstanțele create reiese clar că acesta nu va aduce produsul în conformitate cu contractul într-un timp rezonabil sau fără inconveniente nejustificate pentru cumpărător.

Reducerea prețului este proporțională cu diminuarea valorii bunurilor primite de cumpărător în comparație cu valoarea pe care bunurile ar avea-o dacă ar fi conforme.

 În cazul în care cumpărătorul doreste încetarea contractului:

- Cumpărătorul returnează vânzătorului bunurile pe cheltuiala acestuia din urmă;

- Vânzătorul rambursează cumpărătorului prețul plătit pentru bunuri la primirea bunurilor sau a unei dovezi prezentate de Cumpărător că bunurile au fost returnate;

- Vânzătorul rambursează suma de bani folosind aceleași modalități de plată ca și cele folosite de cumpărător pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care cumpărătorul a fost de acord cu o altă modalitate de plată și cu condiția de a nu cădea în sarcina acestuia plata de comisioane în urma rambursării;

Vânzătorul este răspunzător pentru orice neconformitate care există la data livrării produsului și care este constatată în termen de doi ani de la data respectivă;

Vânzătorul nu este responsabil pentru lipsa de conformitate a produsului dacă cumpărătorul, cel mai târziu la momentul confirmarii comenzii, a fost informat în mod explicit că produsul se abate de la cerințele de conformitate cu contractul și a acceptat în mod explicit și separat lipsa unei caracteristici specifice a produsului.

Forta majora

Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea/executarea cu intarziere/executarea necorespunzatoare a obligatiilor sale, daca o astfel de executare/neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora, asa cum este acesta reglementat de legislatia in vigoare.

Legea aplicabila - jurisdictia

Prezentul termeni si conditii sunt supuse legii romane. Eventualele litigii aparute intre Societate si Client se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti competente din Cluj-Napoca.

Drepturi de proprietate intelectuala

Toate materialele integrate in acest Site sunt proprietatea intelectuala exclusiva a Societatii. Aceste materiale nu pot fi copiate sau reproduse. Totusi, paginile complete ale Site-ului pot fi tiparite daca sunt destinate a fi folosite in scop strict personal. Fara a trece cu vederea aplicabilitatea generala a celor anterior mentionate, Societatea poate oferi ocazional oportunitatea de a descarca imagini de fundal, economizatoare de ecran sau alte programe utilitare din Site.

Data: 05.12.2023

Cosul meu
newsletter paragraph image

Pssst. Vrei 10% reducere?

Creeaza-ti cont si primesti -10% la prima comanda plasata cu cont pe nobilacasa.ro.

* Reducerea nu se cumuleaza cu alte promotii sau coduri active si se aplica la produsele cu pret intreg.

cookies

Pentru a optimiza experienta ta de shopping Nobilacasa.ro foloseste Cookies si tehnologii similare.

Navigand in continuare, esti de acord cu Politica de Cookies si cu plasarea acestora, cu scopul de a va oferi o experienta imbunatatita.